Åker till sthlm på måndag!

Ja.. fan vad skönt säger jag bara.. Är riktigt trött på norrland och alla skogsmullar hehe :p ursäkta utrycket, drar givetvis inte alla över en kant, menmen.. Iaf. Åker jag på måndag och stannar nog kvar där en vecka! Måste nog lämna lite saker här, så att de är säkra på att jag komer tillbaka hehe :p för annars vet man aldrig ... Aja fan vad jag längtar iaf på att komma tillbaka till livet. Vet ej om ballie ska dit, hon verkar ju trivas så bra här så :p hehe nej men jag vet inte hur hon kommer göra, hoppas hon åker med ! :) puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckel för fan

2010-02-11 @ 20:25:46
Postat av: ronja

men moget! Hur länge till ska du vara kvar där? :)



www.ronjaelise.blogg.se

www.ronjaelise.blogg.se

2010-02-11 @ 20:46:37
Postat av: Anonym

och så tycker du att Norrläningar har fördomar om 08.. suck.. Jag bor i stockholm, har många vänner från norra delen av sverige.. har inga problem med norrlänningar..Dom är så snälla, trevliga och framförallt ärliga.. tror jag aldrig har sett en norrlänning sur...där borde vi 08 lära oss lite mer..

2010-02-11 @ 22:41:21
Postat av: Roggie - fuck bönder ;)

hahaha dessa kommentarer... 08 is the shit jäkla bönder ;)

2010-02-12 @ 04:41:17
URL: http://roggie.blogg.se/
Postat av: ;)

Jag är norrlänning men inte tar jag illa upp ;)

2010-02-12 @ 15:41:35
Postat av: Anonym

Kan inte du ha frågestund ? :D

2010-02-12 @ 18:49:24
URL: http://iidav.blogg.se/
Postat av: carro

ja är också norrlänning men tar inte heller illa upp från 08;) vi blir iaf tagna seriöst!

om vi tex far upp till fjollträsket och söker jobb där så är de mycke större chans att vi får de än en 08 för vi blir tagna mer seriöst och alla vet att norrlänningar är bättre;) hihi puss på skinkan:)

2010-02-13 @ 22:49:07
Postat av: Anonym

GUMMAN,jag är säkert på att du inte bor i stan,sthlm är stor ja men sthlm har mycket klass indelning också,du bor säkert i en förort på landet där många medelsvensson bor. Du kan sluta prata illa om norrland för du är också en skogsmulle :)

2010-02-16 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0