låt

Tycker verkligen om den här låten, den beskriver verkligen hur det är för många. Den får en att tänka efter..




färdigfixade

Ikväll ska det tydligen komma massa folk hit till hotellet, och det ska vara någon slags fest.. Så jag har fixat mig och satt på löshår och smink skönt, att äntligen ha en anledning till att fixa sig :D Aja bloggar antagligen imorgon eller senare puss puss darlings :)



Malin och jag ! :)



facelook :) hehe



balliefjoong



Blev inte riktigt bra bild på mig idag


Men det här är iaf min dresscode för ikväll :p

Tunika: köppt i en Affär i Barcelona
Skärp: Gina Tricot, tror jag ?
Lackleggings: Vero Moda



ska börja..

Med Veckans Överskattade! hehe älskar det ordet, och det passar till allt! Så det ska bli lite kul , med lite fart i bloggen höhö.. Aja whatever.




Julafton!

Är nog det mest överskattade som finns, allt ska vara exakt som varje år, sitta med hela familjen och släkt man bara träffar en gång om året, sedan ska man leka att man har trevligt och behöva lyssna på vuxenprat som man somnar till. Och de vuxna ska sitta och prata i 4 timmar om ointressanta saker, men eftersom det är jul och allt ska vara så mysigt och juligt, får man inte gå från borde så måste man sitta och lyssna på dem. Sedan kommer det värsta, när alla ska få sina presenter, det tar bara lång tid, och alla låssas som om dem tycker om presentera, som sen endå ligger och ruttnar i en garderob. Nej ush, Julafton är roligt när man är 0-11 år sen är det bara tråkigt och jobbigt.





trevligt

Angående Igår hade vi riktigt kul och trevligt.. Skriver dock inte ner de mesta vi hittar på under kvällarna pga jobbet osv kan få det lite trassligt. Men aja !!



Skojade lite med en cider, (inte min) och jag drack inte en droppe!!! hehe.
Föresten kolla tröjan"I love stockholm" hah :D



Jag.. precis innan vi skulle bada därför har jag inte byxor på mig, bara bikini och en tshirt! :)



Me and Malin :)


Jag har fått en hund!!

Tjeniis! Har knappt hunnit blogga så mkt, har haft fullt upp med att ta hans om min nya valp, som är 4 månader.Omg han är så sööt. Love him! Fast han är lite jobbig, när jag var tvungen att gå ut med han kl 12 på natten så springer han in i skogen i nästan en timme, och jag är så rädd för spöken så jag vågade inte gå in.. Ush.. men söt som socker är han iaf, :) Ska iaf
ha den tills jag åker tbx till stockholm, sen kanske jag tar med mig den .. :) jag<3djurvän



Jag och Roxy, som hunden heter! :)



naaw, sötnos



bebbiis


saknar dej ..

Jag vet att jag har sabbat allt, det kanske itne bara är mitt fel. Men du ska veta att jag saknar dej och varje sekund vi haft. Har aldrig träffat någon person jag klickat med så bra som dej, helt ärligt. Har nog inte haft så kul med så mkt personer som med dej. Hoppas vi kan umgås som vanligt när jag kommer tbx.. i mars.. om en månad.. ! Älskar dej iaf Dessi!











miss u <3



höhö

sorry för dålig upptd idag, kommer inte koma ihåg det här imorgon men aja.. Love u all!!! :D

blir så trött på msn

Ja anledningen till att jag nästan aldrig loggar in på msn, är för att folk alltid försöker skicka virus och sånt! Helta tiden, herregud blir så jäkla trött på det, är det de enda vettiga människor har i sina hjärnor att skicka jäkla virus uush, hatar msn och virus!!!!!
Hotmail och msn företaget borde ha mera koll! Sen klagar föreldrarna på att man måste köpa en ny data varannat år pga att dem krashar!!

det står: hej vill vinna iphone ? www.winstuffhere.org,

 


Min lyx lunch/middag

Måste börja tänka i tärmen nyttigt, som sagt eftersom jag är ganska kort (160 cm) Funkar det inte att vara mullig.. eftersom då ser man 10 gånger mulligare ut eftersom man är kort dessutom är det sommar snart,? Så ja.. Aja min lunch och middag i ett ! kalasbra

Okej det ser inte så gott ut, men det var faksikt gott, räkstjärtar med tomat! :)




Hallu

Hej alla söta bloggläsare, hoppas allt är bra med er, jag mår toppen faktiskt! Har precis ätit lite lunch/middag, som bestod at räkor och tomater, väldigt gott! hehe Iaf, det har gått exakt 2 veckor sedan jag och Alexandra kom hit. Jag vet inte ifall det har gått snabbt eler långsamt. Har tappat lite tidsrytmen här, eftersom solen aldrig går upp hära :p Men det rullar.. Imorgon ska vi upp och jobba igen, efter en hel vecka ledigt. Jag blev rktigt suger på att åka skidor, så jag hoppas vi hinner med det. Vet inte riktigt vad det här inlägget hade för syfte, men kände bara för att skriva av mig lite :p Och förhoppningsvis kommer jag åka hem i mars istället, alltså om en månad! Ska kanske jobba i stockholm istället :) Vilket nog blir skönare för mig, för då har jag nära till mina vänner och familj osv :) Men försöker ta varje dag för sej och tänka positivt, det är inte så mkt mer man kan göra så långt uppe jag är .. Men nu ska jag vara social mot tjejerna, känner att jag har varit ganska isolerad idag och bara suttit och kollat på film.. Aja

Skönt med ett lite mer personligt inlägg tycker jag iaf, vad tycker ni ? Vill ni heldre ha små inlägg lite då och då där jag bara tar ut mina aggresioner på alla norrländningar, eller tycker ni bättre om när jag öppnar mig på det här viset?






Har dock bara maskara på mig !

vinter kläder=rånarkläder

Kolla vilka bra saker dem säljer i svanstein shoppen haha, det vill säga om man har planerat ett rån eller nåt .. :)



Malin rånaren..



jag


tjejkväll!

Igår hade jag, Alexandra och Malin en riktig tjej kväll, för en gångs skull ! Vi kollade på "Vingar av glas" där Alexander Skagsgård är med, ooomg jag är käär, han är så jävla snygg!! Nån som har hans facebook? :p
Iaf, så färgade Alexandra håret och vi målade naglarna och hade ansiksmask m.m mysigt. :)



Alex och Malin när hon färgar håret, :)



Vi köppte en massa nya hårprodukter, alla är inte med på bild!



Det blev riktigt snyggt med rött nagelack ! :) Fast måste sola eftersom man ser blekare ut i rött..



Jaag, ser ni mina blodröda naglar om ni tittar noga! hehe

Gurka, moroter med 3 olika dipper! :)

Bilde blev lite suddig, men kolla vad mysigt med ljus och allt!

omg, jag dör för Alexander Skarsgård!!



Ballie har börjat blogga igen!

Ballie har börjat blogga igen, men inte ensam och inte i samma blogg hon hade forut.. Utan Hon har börjat blogga med Malin och Madde ! :D hihi spännande, det kommer säkert bli jätte kul för dem ! :)

Deras blogg: http://svansteinlivet.blogg.se



Ballie!!!


blogg.se strular

Det går inte så bra att blogga idag, det är nåt fel med blogg.se så det går knappt att lägga in bilder osv. Hoppas det löser sej under dagen!


innebandy=boring

Menans jag satt och myste för mig själv och kollade på film, gick Alexandra och Malin och spelade innebandy med en massa norrlädska tjejer, i kanske 13-15 årsåldern haha, Själv orkade jag dock inte tycker det är riktigt tråkigt med bandy :p
Men så springer Alexandra in och skriker " Almaaaa det är en snygg killeee" Så jag hoppar upp hur sänger sminkar mig och sätter på mig smink, haha :p så gick jag in och kollade på menans de spelade bandy, killen såg helt okej ut, men han hade lite ackne, men han tränade i gymmet iaf ! :D haha

Tog iaf lite bilder på dem när dem sprang runt och spelade :)



Malin! :)



Alexandra sattsade ! :)



haha, en utslagen Alexandra :p



Jag under matchen :)


snöstorm

Jag är rädd.. det spökar, snöstorm och värsta av allt, vi har blivit innsnöade i huset!!!!!!
Herregud, det går inte ens att gå ut, visst har jag hört från stockholm hur vintrarna i norrland kan vara, men att bli innsnöad i ett hus!? Kunde ingen norrländare förvanat mig innan jag åkte hit eller nåt? :(



Dörren är omoglig att öppna :'(



Det går inte ens att hoppa ut genom fönstret, tänk om vi dör här? Instängda i snön.. ;(


blogg=tråkigt

Har börjat tröttna på att blogga.. fan kan aldrig hålla mig till något i längre en en vecka iprincip.. Aja ska försöka göra så gott jag kan !


En egen kategori

Föresten har ni sätt att jag har en egen kategori till norrland? Där har jag bara åsikter och händelser om norrland! :)





Min frukost!

Frukt koktail, måste verkligen börja bli nyttig om jag inte ska rulla tillbaka till stockholm.. Har ätit för mkt skitsaker det senaste dagaran hehe så nu till kvällsmyset sa Malin att vi kunde köpa lite godis osv ( när vi var i ica) men ist så köppte vi, gurka, moroter och dipp! Gott, men nyttigt! Känns perfa :D
Och det handlar inte om att jag vill banta osv, utan det känns skönare för mig ute och inne i min kropp? Eller vad man nu säger hehe :p




igår

Igår bloggade jag inte så mkt, orkade inte riktigt. För vi kollade på film och hade lite mysigt. Jag och Alexandra var helt slut, eftersom vi har svårt att somna på kvällarna.. pga att det spökar där vi bor, det är riktigt läskig. Och Historien om det här stället, så sägs det att det är 2 spöken Birgitte och Lillemor. Så himla läskigt! Det skulle aldrig hända i Stockholm..

Iaf, började vi med att kolla på filmen Gustloff som handlade om 2a värdskriget eller något liknande, men Alexandra somnade under filmen, och jag tycker att sådanna filmer om andra värdskriget är läskiga och jag får ångest av dem.. Så jag satte på filmen, Prinsen och jag. Den var riktigt bra! :)



filmerna!



Jag, myys framför tvn



Alexandra somnade bland allt godis! haha söt



Jag under filmen, blev lite långtråkigt när Alexandra sov :p



hehe, visst ser jag trött och utråkad ut, det var under hitler filmen :p


klockan tickar

ja.. det börjar bli lite sent nu.. Men som tur va jobbar jag ju inte vecko dagar så det är skönt. Sitter occh försöker få i mig lite persicka, var riktigt sugen på det. Men gillar endast såsen som är i burkarna :) aja.. Ska iaf till övertåneå imorgon med ballie, och vi ska sola! sköönt aja puss godnatt

den här bilden fick jag upp när jag sökte "övertåneå city" på google, haha ? och ni påstår att det finns ett solarium där .. :p




stockholm!

Är så trött på att alla norrlädningar tar oss stockholmare som dumma idioter. Vi har träffat mycket nytt folk, i alla åldrar både trevliga och otrevliga. Men så fort vi säger nåt, ska dem härma. Norrländnigar säger att dem har fötterna på jorden? Dem är dock inte så bra på att bevisa det eftersom dem sitter och klankar ner på stockholmare. Va fan är sverige på väg nån stans, 3e världkriget? eller något liknande.. Alla människor har så mkt fördomar om andra, sen kan dem inte stå för sina egna fel. Som tex igår, när jag Alexandra Malin och Madde var i skidbacken, så var killarna vi hade varit med under kvällen innan där och åkte, så skojade vi lite med dem och sa " Åk till thailand och knulla några horor där " till svar sa dem " Nej då kan vi lika gärna åka till stockholm och få knulla där haha". Blir så irriterad, Förlåt att jag drar alla norrlädningar över en kant, för det är verkligen inte min mening, för vissa kan vara jätte trevliga, men det är så omoget när vissa av er ska sitta och tycka Vi har konstig dialekt? När det är vi som pratat rikssvenska menans norrlädningar pratat någon konstig blandning, av finska, svenska och ryska? Aja meningen med det här inlägget är iaf, att jag saknar stockholm oerhört mkt..

hehe -.-




mår lite bättre

Det har hänt en massa saker, som jag inte kommer ta upp på bloggen.. Det är inte mellan mig och ballie utan andra privata saker, så jag hoppas ni förstår det. Kommer även ha mkt gränser med det jag skriver i bloggen, tex kan jag inte skriva exakt allt vad som händer och inte händer på min fritid.. ja hoppas ni förstår vad jag syftar på. Anledningen till att ballie tog bort sin blogg, har vi inte pratat så mkt om , men jag lägger mig inte i det, det är hennes val och ni får acceptera det. Aja lite dåliga webb cam bilder från i lördags, hehe :p



Ballie, jag Malin och Madde :)



Vi igen + några av boysen :)


.

Är irriterad, sur, besviken ledsen ja.. orkar nog inte blogga nu idag iaf..

hallu

Jag och Alexandra har precis tagit en låång dush, känner mej jätte fräsh nu ! Så nu ska vi bara ta det lugnt och ha mys kväll och kolla på hitta nemo!
Iallafall en liten tråkig sak som hände idag, och som jag fick reda på nyss. Jag och Alexandra orkade inte åka skidor så vi åkte hem, men Malin och Madde stannade och kom hem för ungefär en halv timme sen, och när jag såg henne så tyckte jag någonting var lite annörlunda en vanligt i Maddes ansikte, men jag stod i dushen så jag kunde inte riktigt se vad? Sen bärettade Madde att hon fått en lift rakt i ansiktet så hela hennes kind är helt uppsvullen ajjj stackaren :( Så nu tar vi det bara lite lugnt och har myspys !

Min och Ballies favvo scen: du får ingen mat, du får ingen mat, du får ingen mat för du ska baantaaa!


Tvättat!

Jag och Ballie, kände att vårat rum var riktigt snusk efter gårdagen, eftersom alla har gått ut och in i vårat rum hela tiden. Så vi har precis städat och bäddat rent och så :) Skönt, fast det var riktigt jobbigt det där med att sätta på tvätt maskinen, ingen av oss kan det så bra.. Jag har bara tvättat några gånger i mitt liv och Ballie har aldrig gjort det!! Och sen började Ballie bråka med mig för hon påstod att jag skulle krympa hennes kläder och missfärga dem!? Blev lite sur eftersom, jag har iaf gjort den förut och då tycker jag inte man ska yttra sig om jag gör fel eller rätt skulle säkert gå värre om hon va där själv..!? Men som tur var så fanns det en beskrivning på hur man skulle tävtta på bästa sätt, men så råkade vi lägga tvätten i fel maskin, så vi var tvugna att ta ut alla kläder och lägga i den andra. Ush vad krångligt att blev för en jäkla tvätt.. Men men, skönt att få fräsha kläder!



En del av våran tvätt.. :p



jag och tvätten, Jag och ballie fick hjälpas åt att bära !



Ballie fixade lakanet :)



Jag i ett rum med lakan i :)



Ser ut som en muslim när jag gjorde så där :D


uppdt

Jag lever faktiskt, trotts denna spårade kväll! Lägger upp bilder osv snart puss

sugen på skidor?

Tycker, ni alla människor som läser min blogg kan lyfta på eran rumpor och fråga era föreldrar om de vill åka på en trevlig skid resa :) Tar för givet att de flesta som läser min blogg är under 18 sååå, det vore iaf trevlig med lite sällskap från Stockholm eller någon annan stans i Sverige.. Det skulle bli riktigt kul med lite fler människor här! Och man kan festa och dricka och allt! Inte för att ni behöver komma upp med era föreldrar, men endå Boka biljetter nu!

gå in på webb sajten och se lite mera :)

http://svanstein.eu/

ush för lever

Vi har blivit ganska bortskämda med mat osv.. Eftersom vi slipper laga allt! Och vi har fått riktigt fin restaurang mat, varje dag sen vi kom hit! Men nu.. ska kocken laga ÄlgLever? Där går gränsen för "fin mat" lixom förstår att norrländningar gillar älg, ren osv.. men lever? en maträtt som är från magen uuush, ingen av oss tjejer kommer äta det iaf! Så vi lagar vofflor ist :) much better hehe.. Aldrig att jag stoppar i mig mat från magdelen blääää!!





Kolla, kan man ens äta det? fyyfann




jag spyyr


vilken hår färg?

Vilken hår färg passar jag bäst i,enligt er läsare svart, brun eller blondt? Själv trivs jag bäst i blondt!






är också medlem!

Det har blivit en riktigt stor grej med det här att playahead ska stängas ner.. hehe Tillochmed har det startats en grubb på FB haha såklart är jag medlem :D



:)


buhuuu

Gud vad tråkigt det här med bloggandet, bara för att jag är i norrland vill ingen läsa min blogg för att det verkar som ett tråkigt liv!? Vilket det är! Men endå.. När paulina precis länka mig hade jag fan 10 000 läsare och nu har jag ca 1000 kvar va faan.. haha lite tråkigt :p Aja.. Kan förstå att det inte är spec kul att läsa om mitt liv i norrland, det enda bloggen om norrland ni uppskattar är fouki :p hehe aja.. Ska forstätta sysselsätta mig :) puss å kram



*snyfft*


kunde inte somna

Det här med tidsrytm har blivit ett riktigt probelm för mig, har verkligen svårt att somna på kvällarna och att gå upp på morgon!? det är riktigt jobbigt för mig.. Somnade kring klockan 3 innat, för att Alexandra började skirka på mig för att jag pratade i tel.. Egentilgen var jag ju inte alls trött, men om man blundar och tänker sova sova sova, så går det faktiskt! Aja, det hade ju sina nackdelar eftersom vi försov oss nästan 2 timmar! hah aja.. Nu har jag precis åkt färdigt med skidorna, och jag vrickade mitt knä, det gjorde riktigt ont.. Men vi hade hela backen för oss själva, så det var riktigt kul.. men kallt..

Vet att jag inte uppdaterat så bra idag.. men glömde kameran i rummet, hoppas jag !? Annars har jag ingen aning.. Aja.. Ska dricka Oboy nu! puss puss



visst ser det gott ut? ;)


stress..

Ska upp och åka skidor nu.. Och sen jobba lite grann. Kommer blogga mera under dagen PUSS!

Im happy!

Åååh fick en kommentar som direkt fick mig på riktigt bra humör!! hihi tar bara en timme till övertåne men wathever!?
Så ni som tror att jag kommer komma hem lika vit som snön kan ju bara feet glömma det :D

Anonym om gårdagen:

Det finns solarium i Övertorneå :)




tbx till livet

Känner mej som mej själv igen! Gud så skönt det var att sätta på sig smink och löshår igen.. Kommer nog inte följa mina vänners råd att skippa smink och lös hår för att låta min hy och hår vila, neej det går nästan inte. Finns dessutom inte mkt man kan göra här i norrland!!!! Så får väll göra det bästa av situationen!!














pa stängs ner?

Ja, ryktet var tydligen sant.. Loggade in på playahead för första gången på flera månader för att se om det verkligen stämde och det gjorde det? naw, vad synd. Har haft min pea sedan flera år tillbaka, och ja det har ju varit nästan som en extra vän på något vis. Använder givetivis inte det längre, och har inte gjort det på mer en ett år, men endå! Hade tänkt att min pea skulle gå i arv till mina barn va fan :p hehe lite ironi men endå, har ju kvar en massa bilder därifrån och gb inlägg :( synd för alla som nyss kommit in i pea världen nu får ni börja med Facebook iställe :)



Lite bilder från almish @ pa hah ja så hette man..



Jag och Paulina, när vi va som minst hobby blattar!



naw.. saknar det här, paulina jag .. Cristina och Maria <33



När jag och vanessa precis färgat håret blont, för ett år sedan ! <3



Cristina, Maria och jag nästan 2 år sedan!



Vanessa, Cristina jag Paulina och Jenoa ! <33



Jag och Maria, miss u girl <3



Vanessa Maria och jag ! :D gud vad länge sen..



Jag när jag va brunnet ..



Vanessa och Jag, när jag precis blev blond, 1 år sedan <3



Förståss alla fjortis fester vi gick på, och mitt hår va guult hah



9an bal .. :) jag längst till vänster



Saknar gänget, blod systrarna som vi kallade ? haha <3






Ja.. tänk vad mycket minnen som kan finnas kvar på bara ett comonuty ställe? Helt sjukt vad man har förendrats och mognat upp under dessa år. Egentilgen tack vare varandra och allt man har fått gå igenom ..


svar på frågestund del 2



Postat av:

vme är din favorit i paradise hotel ? :D

svar: haha, Tycker nog Cimon, han är riktigt skön och skit snygg! :)


Postat av: vera
hur länge stannar ni i norrland?
Hur mkt kommer ni tjäna ihop?
Vilken parfym använder du?
har du några syskon?
var du med i paows fjortis gäng på grönan ?

svar: Ca 3 månader, fram tills april stannar vi.
Kommer inte säga det i bloggen!
Litr olika, men mina favoriter är nog Britney Spears och DKNY :)
Yes, har 3 store brorsor och en lille bror :)
Nope, det var jag inte!



Postat av: Elvira

Vill du göra några plastikoperationer i framtiden eller operera någon kroppsdel? T.ex. silikon, botox osv. :)

svar: hah, inte för tillfället , men kommer antagligen göra silikon bröst när jag blir äldre :)

 

Postat av:

känner folk igen dig istan? typ ba kolla almish eller kolla paows kompis alma osv. hihi

svar: Ja det ha hänt någon gång att folk har kolla och viskat lite för högy, men brukar inte lägga märke till det!

 

Postat av:
får du vara ute hur länge du vill/dricka/röka för dina förädrar?

svar: jaa, min mamma litar på mig ;) hehe



Postat av:

Har du opererat dina bröst?

svar: haha nej?

 

Postat av:

är du efterbliven?

svar: Nope det är jag inte!

 

Postat av: jennie
Är det skönt att komma bort från Stockholm?

svar: Nej det är det inte, vill tbx !


Postat av:

Vad gick du för linje innan du hoppa av?

svar: Media programmet

 

Postat av:

Vem är du bäst kompis med? Dessie eller paulina??

svar: Är lika bra kompis med båda 2, men det har varit så att jag har umgåts mner med dessie under en tid. Men jag har kännt paulina längre!

 

Postat av:

hur gammal är du
hur länge har du kännt ballie?
varför hoppa ni av gymnasiet och när ska ni börja igen? :)
ofta era föräldrar lät er hoppa aav skolan :o

svar: Jag är 16 år, född 1993. Har kännt Ballie i snart 33år. Vi hoppa av för vi var skoltrötta. Yes, gymnasiet är frivilligt, så vårs föreldrar har inte mkt stt säga till om när det gäller det!


Postat av:

var har du köpt ditt löshår?

svar: Tashmahal ( eller hur det nu det stavas) på drottningg.

 

Postat av: Sarah

Vad lyssnar du på för musik? :D

svar: lite olika, gillar nog mest pop, och sådant? :p

 

Postat av:

vad är ditt favoritplagg som du har i garderoben? :)

svar: hah vet inte riktigt har ganska mkt kläder, och det beror ju på om man ska på fest, eller om det är vardag. Men gillar väldigt mycket att ha på mig lack leggings, det passar till allt både fest och vardag. Har några stycken hemma, har även med mig ett par till norrland! :)

 

Postat av: gossiprightnow
vad tycker du om storbloggarna?

svar: Deras bloggar är underhållande och är roliga att läsa :)


Postat av: s

vem tycker du ska vinna paradise`? :D

svar: Cimon eller Jackie. Tycker Jackie verkar så gullig hah, och Cimon är sååå snyygg

 

 

 


lekte lite med kameran!

Ja.. finns ju inte precis så mkt att göra här i norrland, när man är ledig. Satte på mig lite mascara och kände mej direkt mkt finare! Så passade på att ta lite bilder.. hehe








God morgon !

Jag fattar inte att man kan sova så mycket! Har sovit i nästan 12 timmar idag igen! Känns verkligen som att jag behöver få sova ut! Men vaknade för ca 1 timme sedan och har ätiti frukost och så :) Kommer blogga mer under dagens gång, och fortsätta svara på frågorna :) puss puss





Svar på frågestund del 1



Postat av: elin

Vad tycker du om norrland? Är det roligt i svanstein?

svar: Tycker det är skönt att komma bort, men längtar endå tbx till sthlm. Nja, det kan bli lite långtråkigt, men det är kul ibland, beroende på vad vi gör!

Postat av: emma

varför bor ni inte hemma hos ballies pappa? eller hur bor ni? och hur länge ska ni vara i norrland? :)

svar: Ballies pappa har inte ett eget hus här, utan han bor i personal huset, precis som jag och Ballie. Alltså bor vi i varsitt rum. Vi ska vara här i ca 3 månader.

Postat av: Lis

Varför är du och Ballie i Lappland?

svar: För vi ska jobba här.

Postat av: vera

hur länge stannar ni i norrland?
Hur mkt kommer ni tjäna ihop?

svar: 3 månader, alltså fram till april ungefär.
         Vet inte en, kommer endå inte bäretta det i bloggen!

Postat av: julia

tycker du verkar asball så min fråga till dig är om du och ballie skulle ha vägarna förbi skellefteå någon gång ? skulle vara fruktansvärt kul och festa med you guys !!
sen skulle de va lite kul att höra vad du tyckte om norrländska :D

svar: haha gulligt skrivet, nej vi får se tror inte det. 
        Tycker norrländska låter ganska roligt, men skulle själv inte vilja ha den dialekten :) haha

Postat av: tina

jobbar du i norrland? Vad jobar du med? =)

svar: Ja, jag jobbar i norrland. Vi jobbar i en skidanläggning, där det finns lite allt mögligt att göra. Stå i kassan, 
        servera mat och fika, laga mat m.m
:)



Postat av: Isaa

hur är du som person?=)

svar: Lite svårt att säga från mitt perspektiv, men jag tror nog att jag är en ganska rolig och social person, 
        som har lätt för att lära känna nytt folk! :)

Postat av: manda

vad väger du och hur lång är du?

svar: Jag är 160 cm och väger 44 kg ( sist jag vägde mej ca en månad tbx ) .

Postat av: flisan :P

Hur många läsare har du ? :P <3333

svar: Idag hade jag ungefär 2 300 besökare, det hasr gått ner sen paow länkade mej buhuu :(

Postat av: Anna l :P

1. vad tycker du om paow, dessie, kissie, kenza, osv?
2. hur många besökare har du?
3. kan inte ni typ lägga upp dagens outfit osv?
4. varför väntade ni ett år med att börja gymnasiet (om ni gjorde det)?
5. är det jobbigt att dessie och paow e "kända" och lägger ut alla möjliga slags bilder på dom och er i sina bloggar?

svar: 1. Känner varken kissie eller Kenza eller någon av dem. Men dessie och paow är sköna tjejer, har riktigt kul med dem !
 
         2 . lite mer en 2000 för tillfället, kommer säkert sjunka :p

         3. Finns inte så mycket "oufits" att visa, vi klär inte precis upp oss så mycket, 
             men ska tänka på det! :)

         4. nej vi väntade inte ett år, vi båda är födda 1993 och började gymnasiet då vi skulle.

         5. Nej det är inte jobbigt!

Postat av: CISSI

Varför kallas Ballie för Ballie?

svar: Alexandra (ballie) bäretade den långa historien för mig vid tillfälle, men har glömt bort den!

Postat av:

Hur stor vill du att din blogg ska bli ?

Hur ser din framtid ut? plugg osv.

Tack på förhand!

svar: Vet inte riktigt, bloggar mest för tidsfördriv, finns inter så mkt mer man kan göra här uppe.
        Jag antar att jag ska börja gymnasiet igen, till hösten.

Postat av: emma

5 frågor ;)

1. tkr du om dessie & paow ?
2. hur stor tror du att din blogg kommer bli ? ;d
3. var brukar du handla dina kläder ?
har du typ ngn favoritafäär eller så ?
4. vad fick dig att börja blogga ?

svar: 1. Konstig fråga, klart jag tycker om dem det är mina vänner? Annars skulle jag inte
             umgås med dem!
         2. Ingen aning, bryr mig inte så överdrivet mkt om det. Har bara bloggat i några dar!
         3. Brukar handla mest kläder, på HåM, Gina Tricot, Vero moda etc. Har ingen speciellt
             favorit affär, köper det jag tycker är snyggt.
         4. Tjejerna som bor här Madde och Malin, har en blogg och undrade ifall vi ville vara med
             och blogga med deras blogg, men startade en egen istället. Men folk har ju frågat om
             jag kan börja blogga så det är väll också en anledning! :)

Postat av:

har du hört talas om byn älvsbyn? :D

svar: Nej !

Postat av:

du brukade ju hänga på plattan förut med det dära "gänget". saknar du det någon gång? skulle du vilja gå tillbaks? och har du fortfarande kontakt med alla?

svar: Ja klart man har glidit ifrån många räjelt! Men har fortfarande kontakt med de flesta.
         Och nej jag tror inte jag skulle vilja gå tbx till det, det var en perjod i livet och det är över.
         Men det var kul då!

Postat av: amalia

1. varför umgås du inte med vanessa nilsonne längre?
2. hur mycket pengar brukar du spendera per månad?
3. har du någon förebild? vem isåfall?
4. vem är den vackraste/snyggaste tjejen/killen enligt dig?
5. när ska du börja skolan igen och vad går du för linje?

svar: 1. Vi umgås fortfarande? Men jag är i norrland nu, så det blir lite svårt.
          2. Vet inte riktigt, några tusen lappar iaf!
          3. Nej har ingen riktigt förebild faktiskt.
          4. Tycker Adriana Lima är väldigt vacker och Johnny Depp, trots deras ålder är dem
              verkligen i toppform!


Postat av:

är du oskuld?
hur många har du haft sex med?
vem gillar du mest, paows blogg eller dessies? :)
är du kär?

svar: Nej är inte oskuld och tänker inte bäreta i bloggen
         hur många jag har haft sex med heller ;)
         Tycker både paow och dessies bloggar är bra på olika sätt!
         Nej är inte kär, har aldrig varit det heller, inte på riktigt iaf!

Postat av: Lee

Vad vill du bli när du blir vuxen? Alltså vilket yrke vill du ha/ utbildning?

svar:  Vet inte riktigt, vill nog jobba med något inom media, reklam Tv osv..


alla kiiissar

alla som söker någon bra i sängen kan adda han på face book, ni lär inte bli missnöjda höhö! :)

Payam Golshani @ facebook


Lägger upp en låt menans jag ...

Nog ett av de bästa som Lady Gaga har åstadkommit, kanske det enda? Älskar den här låten iaf. Särskitl när man är på fest, blir riktigt taggad av den :). Men nu ska vi tjejor göra en sak. Ni får veta sedan puss



kräftor i norrland!

Riktigt trevlig middag, som vanligt! Först åt vi förrät, sen mellan rätt eller vad det nu det heter, men ingen orkade efterrätt sen :p hehe



Förrätt, soppa och toast! :)



jag menans vi åt :)



stackars djur, blir dödade levande.. hemskt



Hela gänget !



hah, stefan förstörde våran bild :p



mmm... jag och räkan! :)


comviq vs telia

Ja.. som sagt så är vi så långt norr upp, nästan vid finska gränsen. Så comviq funkar ej! Men men.. Så jag har fått ett nytt kontant kort, nämligen telia. Its sucks. Men nu kan jag iaf nå mina nära och kära, och de kan nå mig :) tyvärr är de flesta som har conmviq kontant kort riktigt snåla med vilka de ringer och smsar, så tror nog det blie jag som kommer få ringa och smsa mest.. Aja wathever. :) Är glad endå att jag äntligen får lite kontakt med omvärden, wohoo!


Ute i norrland

Jag och Ballie följde med hennes pappa ut idag, eftersom vi och han hade lite ärenden att göra. Vi åkte till närmsta ica ca 8 km från där vi är. Eftersom comviq knappt funkar här i norrland så köppyte vi telia kort så vi kan ringa och smsa och ha lite kontakt med omvärden, väldigt skönt!

Fast sedan, när vi var på väg tillbaka från ica. Så ( konstigt nog) stod det några poliser på vägen och stoppade oss, eftersom Stefan ( Alexandras pappa ) körde för fort. Och även fast ni inte tror det är norrländska poliser strängarna är stockholmska, han fick åka därifrån med 2000 kr i böter, faaaail! Men han skrattade bara.. bra att man tänker positivt iaf! Men menans Stefan satt i bilen så tog vi massa kort med den andra polisen, som var väldigt trevlig och hette Micke! :)

Jag och Alex i bilen!


Jag utanför Ica i norrland! Var tvungen att ta en "typisk" turist bild !



Jag och Alexandra blev överlyckla över att hitta cooola!!!


:)

Alexandra och Polisbilen!

Jag , polisen och Alexandra


videoinlägg

Jag och ballie ska försöka göra ett video inlägg idag.. Men vi har ingen aning om hur man lägger in osv.. men men Så senare idag blir det nog ett video inlägg iaf! :)



Jag å ballie i sommras!


Började dagen med ett bad!

Jag och Alexandra vaknade kring klockan 2 och somnade vid halv 12 igår kväll, det var riktigt skönt att få sova ut, för en gångs skull.
Btw började vi dagen med ett lång och skönt bad i bubbelpoolen och jag simmade även 10 längder i vanliga poolen, duktig jag e ! Sedan badade vi bastu och dushade av oss. Så känner mej riktigt fräsh nu.



Kolla vad morgon trötta vi ser ut ! hehe



haha



Jag!


Godmorgon

Vaknade för ca en timme sedan. Gud så skönt. Har sovit i nästan 14 timmar innat! Vilket behövdes.. Ska äta nu bloggar om ca 20 min !! puss


Frågestund !

Tänkte köra Frågestund nu, eftersom jag ska kolla på Paradise Hotell, som börjar om 10 min ! Älskar programmet, tänker vara med i ett liknande program när jag blir lite äldre hehe ;)

Iallafall kommer jag nog inte orka blogga mer när det är slut, så fråga på ni vad ni vill få svar på :)

Kommer svara på frågorna imorgon kväll till 99%

Love u all mina söta bloggläsare :)



spännande !!!!


Jag och Ballie på middagen!




Jag ser inte klok ut !


Födelsedags fika

Madde fyller 21 år idag! Grattis hoppas du har det bäst :)

och en av de som jobbar här också har gjort 2 tårtor dem ser jätte goda ut ! men kommer nog inte äta så mycket eftersom jag mår lätt illa om jag äter tårta det är så mycket grädde och så ..



jag och tårtan :)




visst ser den god ut :)




omg

Herregud, man kan inte ens få utrycka en åsikt utan att iprincip alla ska börja säga en massa saker. Är jag avundsjuk för att jag säger vad jag tycker? Folk har ingen respekt alls . Okej ska inte dra alla över en kant men endå. Jag skrev en åsikt som jag ville dela med mig, och därför är jag en fjortis som är avundsjuk på foki ? inte okej. Aja nu ska vi äta tårta !!!! :) puss puss


Madde och Malin har också en blogg!

Ska jag vara helt ärlig mot er? Så fick jag faktiskt blogg idén av Madde och Malin. Dem frågade först om jag och Alexandra ville vara med och blogga i deras blogg, men istället gjorde vi en helt egen ! hihi

Här är deras blogg : http://svansteinlivet.blogg.se



Madde och Malin! :)


liten skit

Lite innan jag åkte till norrland, satt jag och rensade min data osv.. Och vet ni vad jag hittade? Massa gamla bilder på mig 4-5 år tillbaka! haha fick nästan en tår i ögat.. Trodde dem va helt raderade och borta men ja.. Fast vissa säger att jag ser likadan ut nu som då !? vet inte om jag ska ta det som en komplimang att jag ser yngre ut, eftersom det är alla 30+ tjejers dröm att se ung ut :) Aja se och döm själva!



När jag gick i 6an, då var jag alltså.. 12 :p haha



12 år, jag med min hund som jag hade då .. saknar..



hah,



naw, saknar mitt hår ..



hah där var jag 11, va brudtärna till ett grekiskt och syriansk bröllop! Det va skit kul!



Bröllopet again!


mys

Jag Madde, Malin och Alexandra har varit helt slut körda och trötta, efter helgens jobbande. Dels pga mycket arbete sen också för att vi måste upp så tidigt! Men som tur var får vi vila heeela veckan lång! Så vi har kollat på 3 filmer. Legally Blond1, legally Blond 2 och Shrek 2. Nu ska vi fortsätta kolla på fler filmer! puss 






Alexandra somnade under filmen haha !



döm själva


svar på fråga

vad gör ni i norrland?

svar: Alexandras pappa är chef för en skidanläggning, eftersom jag och Alexandra har hoppat av gymnasiet( vi börjar igen till hösten) så frågade hennes pappa om vi ville jobba här, så ja, det är svaret och det vi jobbar med är lite allt mögligt eftersom det är en hel anläggning så är det hotell, restaurang, bar café lift och sådant.. Så vi får typ mest servera mat och stå i kassan :)

Kenza och foki är överskattade!

Kenza och Foki driver ju 2 av Sveriges största bloggar som alla vet. Förstår inte varför för jag tycker själv att deras bloggar är tråkiga och inte har något syfte, eller jo fokis bloggar via google och kenza sitter och gör skämt som ingen mer en hon förstår?
Visst dem verkar super gulliga och blablalba, men varför allt detta hysteri. Det känns som om allt dras över en kant. De som provocerar= dåliga förebilder,elaka, omogna m.m

Alla som bloggar har en roll, som dem spelar i bloggen. Bara för att Kenza och Foki leker gulliga och sköna i bloggen har det ingenting med verkligheten att göra. För precis som kissie,dessie och alla dem. Har dem också en roll som dem lever upp till. Därför blir dem mer omtyckta pga en blogg?

Har aldrig träffat varken Kenza eller Foki, så vet inte hur dem är i verkligheten, men jag tycker nästan det är dom som spelar mer en någon annan,

Ni alla som läser följer bloggar osv.. Tex Foki photoshoppar sönder sina bilder, endå tycker ni hon är så gullig och söt. Bara för att hon bor i Umeå med sin kille som är 20 år äldre en henne.. Och hon fortfarande leker med dockor!? Snälla come on, hon är 18 år eller vad är hon ? Hon beter sej värre en en 8 åringar. Endå kommenterar ingen något dålig om henne, och ni skyddar henne varje gång någon hänger ut henne?

Skriver inte detta för att hänga ut någon, skriver det här för att ni ska förstå, så jag hoppas att ni inte tar illa upp. Men jag har ju den här bloggen för att ni ska komma med åsikter osv.. Men men..



Fokis.. 18 bast och kolla hur hon klär sig?



Överskattad!!!



         


låt

Omg vad jag älskar dessa två låtar, blir rikitigt taggad av dem.

Min och dessies låtar haha,. våran musiksmak är kanske inte den bästa. Men sanningen är att jag hatar teckhno och musik som bara dunkar samma sak hela tiden, gillar bättre gamla låtar dem är mycket bättre! :)





Det är sånna här låtar man ska ha på fester :)


Ska sova

är trött och ska ta och sova nu är ledig hela veckan, omg vad sköönt.


vafaaaan

Jag blir så irriterad, Varför kan jag aldrig nämna någonting utan att det ska gå i uppfyllelse. Utrycket "när man pratar om trollen.." stämmer läskigt mkt :s

Min jäkla nagel gick av nyss råkade göra en hastig rörelse, ni såg väll inlägget lite längre ner där jag skrev om mina naglar som aldrig gick av... suck. Min dag är förstörd..


?




piff å puff, jag och ballie?


fixad

Äntligen fick jag tid att sminka mig och platta håret idag innan "middagen"(vi orkade inte laga så det blev knäckebröd med skinka) . Får värsta kicken när jag fixar mig och så, känner mig varm i hela kroppen, okej det låter inte så bra, men herregud vad det känns bra att ta bilder, trotts att jag inte orkade sätta på löshår och ha värsta kläderna men endå !




Ballie sminkade också sig! :)



Nej brukar inte ha sådan push-up, BHn e för liten !



Oj vad vad spänd jag ser ut att vara hehe :p



En när bild på min sminkning. Har endast lite solpuder och mascara och lite rött läppstift, inte mkt så att det inte blir så starkt rött pga att det ska vara lite diskret. Och är inte svettig utan har tagit body lotion, därför blänker det!


bytt rum!

Jag och Alexandra var inte helt nöjda med vårat rum, det va för litet och vi fick inte riktigt plats mde alla våra saker! Så vi fick byta rum med en kille som heter David som har ett mycket större rum. Jag och Alexandra höll på med att moblera om i mer en 2 timmar. Herregud vi blev helt slut efter. Men fint blev det och det känns jätte skönt med ett nytt och större rum!

Här är lite bilder på hur det blev och menans vi höll på.



Vi la alla våra jackor utanför menans vi höll på :) hehe



Jag menans jag sorterade :)



Det nya rummet innan det var färdigt :)



Alexandra fixade med sina kläder :)


RESULTATET!!!







Vi orkar inte ha någon garderob, så vi hänger upp kläderna i varsin klädstell ist :)



Herregud, mina tuttar hoppar nästan ut! ( har för liten bh på mig).. Men sängen iaf, vi har lagt ihop våra madrasser så blir det som en dubbel säng myyyyss



Så här ser rummet ut när man kommer in från dörren, fast handfatet vi har syns inte på bilden!!



Och såklart har vi en liten garderob med våra typiska tjej saker. Vänster sidan är min och den andra är Alexandras! :)


RE: design

Ja som ni ser har min blogg blivit ett snepp finare, det är inte helt klart en. Men bättre en innan iaf! :) En jätte gullig tjej vid namn Sarah fixade den här designen åt mig. Men är fortfarande intresserad av andra förslag! Så det är bara att maila mig,

Här hittar ni hennes blogg!

http://readyforme.blogg.se

akryl naglar

Jag gjorde akryl naglar ca 2 dagar innan nyårsafton. Trodde inte dem skulle hålla mycket längre en en vecka. Nu har det gått nästan 3 veckor och jag har alla i välbehåll. Börjar nästan bli irriterad. Dem här naglarna verkar nästan vara starkare en stålmannen. Jag har åkt skidor, burit mina resväskor, låst ut ballie utomhus mitt i natten så hon fick sova i garaget. Nej men antingen får jag ta bort dem eller så måste jag akut hutta någon nagel salong här i närheten. Lycka till säger jag bara!



Det här va den bästa bilden jag fick till, så där ser resten utav naglarna ut


hatar skidåkning

Idag har vi bara jobbat ca 4 timmar, sedan åkte vi skidor resten av dagen. Jag säger bara fy f*n vad läskigt! Började gråta för ballie lurade mig upp på en svart backe, sedan skrattade hon bara.. Tappade även räkningen efter 11 gånger jag ramlat och rullat runt i backen. Så nu har jag väldigt ont i kroppen pga det.. Men efter ett tag kom jag in i skidåkningen och blev riktigt duktig, men är så höjd rädd så att jag började skaka i benen. Nej inte kul..




Efter skidåkning är det alltid gott med en cola! :)



Här spenderar jag och ballie våra rökraster vi tar så att inte hennes pappa ser, då får ballie smisk!



Har ni tänkt på att jag nästan alltid har den där mössan på mig? hah



design

design på g, tror nog den är fixad tills ikväll eller imorgon men har lite svårt att bästemma mig vilken jag ska ta jätte många har hlrt av sej med väldigt fina header osv.. Aja.. puss

är tvungen

Måste bara fråga en sak :)

vad tycker ni om min blogg, med uppdtatering osv? :)

 kul med förslag och sådant hihi puss puss

tack paow!

Tack paulina bebis för länkningen haha :p Bloggar mest för att ha nåt att göra, och kul att ha kvar senare i livet! Men alltid kul med folk som har åsikter om vad jag skriver och så :)

Miss u girl!


Svar på fråga.

Har fått den här frågan i nästan varje inlägg så kan passa på att svara på den.

Postat av: julia

var i norrland är ni? :)


svar: Svanstein heter stället, ligger ca en timme bort från övertåneå, och ca 2 timmar bort från lulå




Det här är utsikten jag har när jag går ut från dörren. Där jag är nu vid skidbacken

gårdagen

ja som sagt, igår var det en väldigt stressig dag och det var väldigt mkt att göra på jobbet! Men sedan raggade vi tjejor upp några killar som följde med till bubbelpoolen där vi bort. Det var väldigt trevligt och alla drack och hade kul! Rolig stämning och människorna var väldigt sociala vilket jag tycker om ! Som vanligt blev det några glas för mycket för mej, men men .. Kul hade jag iaf!



i poolen



hah madde och jag när vi skulle gå upp för att hämta något i rummet ? minns inte riktigt



Malin och madde haha sjukt rolig tjejer säger jag bara !



Alexandra jag och madde!



Alexi, jag and madde wohooo!



korven, madde och malin bajshuvudena, är den enda blondinen!



Min bränna har hållt ganska bra det var över 2 veckor sedan jag solade!
Måste leta efter närmsta solarium här i norrland. Annars kommer jag snart inte synas bland allt snö.



jag


jobbet

herregud, det är inte kul att gå upp kl 7 på morgonen, när man sovit ca 5 timmar? Nej inte kul. Men nu sitter jag här vid skidbacken again och tar det lite lugnt med en cola! Visar bilder i nästa inlägg . Ja ni kan ju undra hur man kan festa och ha kul här i norrland haha, men bäretar det i nästa inlägg.. puss


angående designen

Den kommer snart, håller på fixar med det. Några personer har kontaktat mej, till och med gjort några designer till mig. Men ingen jag blev riktigt nöjd med. Det är lite svårt att fixa det här i från norrland, men försöker så gått jag kan! Den som är duktigt med designers och headers kontakta mig via min mail. [email protected] tyvärr kan jag inte va inne på msn så mkt. Piss å Kräm

saknar..

har varit i norrland i 2 dagar nu och jag saknar stockholm så himla mycket. Det roliga vardagslivet, vakna upp välja kläder i en timme, dränka sig i smink, platta håret tills det går av.. ja det mesta. Brukar sminka mig bara för att känna mig lite finare, men det är itne ens någon idé. Ååh får ångest atacker, dem är lite upp och ner. Känner mig risig och ful kortfattat. Det jag saknar mest är dem spårade helger och fester jag haft med dessie och resten av mina vänner. Nej ush, nu ska jag försöka komma med bättre tankar...

miss this..




jag å dessie <3



rebecka å jag



moi!



fest



alla de roliga stunder vi haftt <3



dessie paulina och jag :) <3



paowiii och jag <3



snyggingar!



<3



jaag





Dagens jobbar outfit ! hah

Väldigt stilrent, skulle nästan kunna tänka mig att promenera kring stureplan så där. Hoppas ni förstår min ironi!




today in norrland

Som sagt är jag sjukt trött idag, har knappt fått pausa bara några få gånger då jag gått ut i några minuter för att röka. Annars har det varit en hektisk dag. Men har lärt mig många saker blandannat att gör oboy och latte!



tänkt vad duktig jag är! Ballie gjorde också en. Visst ser den cool ut!? :)



voilá!



Alexandra på sin fika paus!



Jag på cafét



jag som tröttast


sliten

Har jobbat hela dagen från 8 på morgonen fram tills nu fick jag min första paus! Är helt slut. Men nu hinner jag iaf blogga lite. Kisses



Iaf här kommer lite bildern från gårdagen innan vi gick och la oss.



Så här ser vårat rum ut! Vi har inte fått in TVn och garderoben en, men det ska fixas i veckan!



Ja, så blek har jag blivit! Nej skoja bara har på min min ansiktsmask som jag har varje kväll!



Frukost buffén



börja dagen med en nyttig frukost!




morsning

God morgon. Sitter vid skidbacken nu och jobbar. Herregud vad jobbigt det är att gå upp på morgonen. Mina tider i stockholm var ungefär att jag somnade vid 5 på morgonen och vaknade klockan 12. Så är inte riktigt van vid att gå och lägga mig vid 12 och vakna 7. Inte okej. Aja blir ett snabbt inlägg för måste fortsätta göra kaffe m.m. Lägger in bilder senare. puss

Bild från igår vid middagsbordet!


lägg dags

Ja som sagt, vi har inte precis åkt hit för att leka med kossor eller kela med grisar. Jag och Alexandra åkte till norrland för att båda hoppat av gymnasiet efter en termin och vi orkar inte sitta hemma och dega i ett halv år. Så vi bästemde oss för att åka upp hit och jobba. Eftersom Alexandras pappa bor här och har et eget skid föreatg så fick vi jobbet direkt. Så om ni tror att vi åkt hit för att ta det lugnt så har ni fel. Men vi kommer såklart göra reoliga saker också. puss å godnatt ska upp klockan 6 imorgon fy fan, får se hur länge jag står ut med norrland.



jag vid datan



en trött alma



ballies dagens outfit. Kanske månadens outfit har vi tur så kan vi använda samma bild varje dag till " dagens outfit" :)

the real norrland

har inte så mycket ord för dettas inlägg men jag säger så här. Kan inte ens se en pressbyrån så långt ögat kan nå.


blond

Varför uppfann gud hårfärg. Det har förstört så mkt. Nu ska jag bäretta vad hårfärg har för nackdelar
(speciellt blondering)




mitt hår före jag började färga



Mitt hår nu efter en massa blonderings färger och andra produkter





DESIGN

JAG VILL HA EN DESIGN NU NU NU NU . kan nån som är duktigt fixa en åt mig? det behöver inte vara värsting design men iaf. Ballies har också en blogg [email protected]

Vi får se hur det går med våra bloggar, tyvärr har vi inte varit så engagerade i våra vänner paulina och dessies bloggande så vi gör så gott det går. 





korven och jag i slutet på sommaren.


min blogg

Efter allt chat om att jag ska skaffa blogg så har jag bästemt mig! Ska passa på att skriva om mitt och ballies nya liv här uppe i norrland, där vi ska tillbringa 3 månader och jobba! Ska bli riktigt spännande faktiskt. Vi kom igår ochy idag jobbade vi nästan hela dagen som servitriser typ. Sen får vi också åka skidor och så :) aja här kmr bilder från resan och fram tills nu puss puss



jag på bussen, från luleå vi skulle ennu längre bort en luleå!



Alexandra på tåget från sthlm till luleå!



Jag och Alexandra på bussen från luleå



Jag och Alexandra i bubbelpoolen. riktigt skönt och avslappnande att bada där!



moi and Alex!




det var en del av bilder vi har tagit hitils.


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0