igår

Igår bloggade jag inte så mkt, orkade inte riktigt. För vi kollade på film och hade lite mysigt. Jag och Alexandra var helt slut, eftersom vi har svårt att somna på kvällarna.. pga att det spökar där vi bor, det är riktigt läskig. Och Historien om det här stället, så sägs det att det är 2 spöken Birgitte och Lillemor. Så himla läskigt! Det skulle aldrig hända i Stockholm..

Iaf, började vi med att kolla på filmen Gustloff som handlade om 2a värdskriget eller något liknande, men Alexandra somnade under filmen, och jag tycker att sådanna filmer om andra värdskriget är läskiga och jag får ångest av dem.. Så jag satte på filmen, Prinsen och jag. Den var riktigt bra! :)



filmerna!



Jag, myys framför tvn



Alexandra somnade bland allt godis! haha söt



Jag under filmen, blev lite långtråkigt när Alexandra sov :p



hehe, visst ser jag trött och utråkad ut, det var under hitler filmen :p


Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå det skulle aldrig hända i Stockholm? Hur kan du veta det? ojojoj, märks att norrland inte är ditt favoritställe direkt

2010-01-27 @ 16:17:36
URL: http://wenameit.blogg.se/
Postat av: l.

kan inte du berätta om spökena mer? typ historier ni fått höra vad dom gör osv osv.

2010-02-05 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0