gårdagen

ja som sagt, igår var det en väldigt stressig dag och det var väldigt mkt att göra på jobbet! Men sedan raggade vi tjejor upp några killar som följde med till bubbelpoolen där vi bort. Det var väldigt trevligt och alla drack och hade kul! Rolig stämning och människorna var väldigt sociala vilket jag tycker om ! Som vanligt blev det några glas för mycket för mej, men men .. Kul hade jag iaf!



i poolen



hah madde och jag när vi skulle gå upp för att hämta något i rummet ? minns inte riktigt



Malin och madde haha sjukt rolig tjejer säger jag bara !



Alexandra jag och madde!



Alexi, jag and madde wohooo!



korven, madde och malin bajshuvudena, är den enda blondinen!



Min bränna har hållt ganska bra det var över 2 veckor sedan jag solade!
Måste leta efter närmsta solarium här i norrland. Annars kommer jag snart inte synas bland allt snö.



jag


Kommentarer
Postat av: julia

var i norrland är ni? :)

2010-01-17 @ 15:04:24
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: jessica

röker ballie? :)

2010-01-17 @ 16:25:48
Postat av: Ida

hej Alma jag undrar bara ifall du skulle kunna ha typ som dagens fråga och ifall du inte har så många kommentarer så kan du ha veckans fråga.

jag har en fråga iallafall. HUR ÄR DET I MELLAN DIG OCH DESSIE NU? OCH VARFÖR BERÄTTADE INTE DU FÖR HENNE ATT DU SKULLE ÅKA FÖRENS SUSTA DAGEN ?

2010-01-17 @ 16:33:17
Postat av: Lizelott

Eller hur , riktigt sociala är vi här uppe. alltid lika trevligt

2010-01-17 @ 22:34:56
URL: http://llizelott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns solarium i Övertorneå :)

2010-01-20 @ 22:35:40
Postat av: mmatilda

solariumet ligger typ alldeles vid busstation hehe, om du ska dit kan jag förklara bättre, :p

2010-01-21 @ 19:00:20
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0