mår lite bättre

Det har hänt en massa saker, som jag inte kommer ta upp på bloggen.. Det är inte mellan mig och ballie utan andra privata saker, så jag hoppas ni förstår det. Kommer även ha mkt gränser med det jag skriver i bloggen, tex kan jag inte skriva exakt allt vad som händer och inte händer på min fritid.. ja hoppas ni förstår vad jag syftar på. Anledningen till att ballie tog bort sin blogg, har vi inte pratat så mkt om , men jag lägger mig inte i det, det är hennes val och ni får acceptera det. Aja lite dåliga webb cam bilder från i lördags, hehe :p



Ballie, jag Malin och Madde :)



Vi igen + några av boysen :)


Kommentarer
Postat av: S.

ballie är så jävla söt! ååå ja blev fett glad när hon skapa blogg. älskade när hon gästblogga hos dessie o hennes videoblogg. så jävla söt tjej!!

2010-01-26 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0