liten skit

Lite innan jag åkte till norrland, satt jag och rensade min data osv.. Och vet ni vad jag hittade? Massa gamla bilder på mig 4-5 år tillbaka! haha fick nästan en tår i ögat.. Trodde dem va helt raderade och borta men ja.. Fast vissa säger att jag ser likadan ut nu som då !? vet inte om jag ska ta det som en komplimang att jag ser yngre ut, eftersom det är alla 30+ tjejers dröm att se ung ut :) Aja se och döm själva!



När jag gick i 6an, då var jag alltså.. 12 :p haha



12 år, jag med min hund som jag hade då .. saknar..



hah,



naw, saknar mitt hår ..



hah där var jag 11, va brudtärna till ett grekiskt och syriansk bröllop! Det va skit kul!



Bröllopet again!


Kommentarer
Postat av: ida

så himla söööt :D

2010-01-18 @ 19:48:06
URL: http://iidav.blogg.se/
Postat av: jessica

tkr du liknar jessica biel lite på andra bilden :o

2010-01-19 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0