Kenza och foki är överskattade!

Kenza och Foki driver ju 2 av Sveriges största bloggar som alla vet. Förstår inte varför för jag tycker själv att deras bloggar är tråkiga och inte har något syfte, eller jo fokis bloggar via google och kenza sitter och gör skämt som ingen mer en hon förstår?
Visst dem verkar super gulliga och blablalba, men varför allt detta hysteri. Det känns som om allt dras över en kant. De som provocerar= dåliga förebilder,elaka, omogna m.m

Alla som bloggar har en roll, som dem spelar i bloggen. Bara för att Kenza och Foki leker gulliga och sköna i bloggen har det ingenting med verkligheten att göra. För precis som kissie,dessie och alla dem. Har dem också en roll som dem lever upp till. Därför blir dem mer omtyckta pga en blogg?

Har aldrig träffat varken Kenza eller Foki, så vet inte hur dem är i verkligheten, men jag tycker nästan det är dom som spelar mer en någon annan,

Ni alla som läser följer bloggar osv.. Tex Foki photoshoppar sönder sina bilder, endå tycker ni hon är så gullig och söt. Bara för att hon bor i Umeå med sin kille som är 20 år äldre en henne.. Och hon fortfarande leker med dockor!? Snälla come on, hon är 18 år eller vad är hon ? Hon beter sej värre en en 8 åringar. Endå kommenterar ingen något dålig om henne, och ni skyddar henne varje gång någon hänger ut henne?

Skriver inte detta för att hänga ut någon, skriver det här för att ni ska förstå, så jag hoppas att ni inte tar illa upp. Men jag har ju den här bloggen för att ni ska komma med åsikter osv.. Men men..



Fokis.. 18 bast och kolla hur hon klär sig?



Överskattad!!!



         


Kommentarer
Postat av: Katta

Hahah, inte alls en påverkad åsikt av dina vänner.

Tycker du att dina sötnosar Dessie och Paow inte spelar en roll i sina bloggar? OM de inte gör det så tycker jag synd om dom. De retucherar sig själva på på utsida och insida. Patetiska fjortisar.

Foki däremot, skriver om saker hon brinner för och ja, googlar bilder för att vi ska få en bild utav det. Kenza, en tjej som har kommit Riktigt långt, inte bara på bloggen utan på sin företagsamhet, hon har kommit längre nu än vad någon av Dessie, Paow och Kissie någonsin kommer göra.

2010-01-18 @ 11:30:23
URL: http://updatek.blogg.se/
Postat av: Josefine

måste bara s'ga att jag tycker du är så otroligt gullig! hihi :)

2010-01-18 @ 11:46:53
URL: http://josefiix.blogg.se/
Postat av: elin

kan inte du svara i ett inlägg, fattar inte vad ni gör i norrland och vart ni är ?:) berätta. puss :)

2010-01-18 @ 13:10:27
Postat av: sophia

tja. Jag kan hålla med att varje bloggare säkert döljer ett och annat. men det är ju naturligt. Grejen med kenza är ju att hon startade när det inte var så mycke konkurrans så hon var ju bland de första, och just för att hon har mycke besökare vet man vem o är och hon blir intressant, hon behöver inte provocera och grejer. och de kanske är orättvist. Elin kling till exempel har ju något att säga.



Men att framstå som snällare och trevligare än vad man är i verkligheten är ju mycket smartare än som kisse göra tvärt om. Fler läser ju bloggen än träffar en i verkligheten, och arbetsgivare kanske snubblar in på ens blogg..



haha jag är ingen expert men så tänker jag iafl. hoppas ni har skoj, ramla inte i backarna!

2010-01-18 @ 13:45:33
URL: http://sophiasnygg.se
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte förstår vad som är riktigt... Svårt att visa exakt vem man är i en blogg enbart genom text. Svrt nog att inte misstas genom vänner. kenza är nog så pass snäll som hon verkar i bloggen men bruden är bara 18, även en sån tjej har dåliga dagar och är önnu bara ett barn.

Foki är sig själv, många av dem hon ser upp till beter sig precis som hon. Japanska ungdomar är yngre i sinnet, i alla fall alla jag umgicks med när jag bodde där och dom var 22 år.

Dessie är den som skrämmer mig, så ung men ligger ändå runt med många killar och hon bryr sig inte.

Paulina skrämmer mig då hon alltid sitter och säger en massa saker, hänger ut folk men blir pisst när andra säger till henne.

Oj vad jag trodde att du och den andra tjejen var dom vettiga, men återigen har man fel...jaja

2010-01-18 @ 14:37:56
Postat av: Fittanfes

Fira med fittan!!



Vi fyller 1 år och bjuder på en tävling :))



www.fittanfes.com

2010-01-18 @ 14:47:48
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Elina

Leka och samla på dockor är stoor skillnad, tror knappast Foki leker med sina dockor.

2010-01-18 @ 15:09:05
Postat av: lina

håller med dig om foki, men inte kenza :D

2010-01-18 @ 15:10:24
URL: http://augustilina.blogspot.com
Postat av: Anonym

var jobbar du? :)

2010-01-18 @ 15:19:29
Postat av: Anonym

Du har nog inte allt rätt i ditt lilla huvud du. Hur gammal sa du att du själv är? 12,13 ? =)

2010-01-18 @ 15:37:29
Postat av: gossiprightnow

Jag håller med dig! Alltså kommenterade på Fokis: Komigen du photoshoppar? :P på hennes "osminkade" bilder men hon accepterade inte kommentaren...

2010-01-18 @ 16:14:41
URL: http://gossiprightnow.blogg.se/
Postat av: sosso

håller med dig om foki, men de du sa om kenza tyckte jag var fel...

2010-01-18 @ 16:16:42
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: Frida

jag tkr att du har helt rätt :)

2010-01-18 @ 16:51:11
URL: http://monkiiss.blogg.se/
Postat av: linn

folk tycker väll om foki och kenza eftersom dem är trevliga. Dem är säkert inga små änglar, men vem är det? Det är väll ganska självklart att en person som kissie som snackar skit om vem som helst bara för publicitet inte blir särskilt omtyckt? Och vare sig det är en roll hon spelar eller inte så får hon ju skylla sig själv. Man kan inte både vara taskig och omtyckt. Och inte både "ha kakan och äta den"

2010-01-18 @ 17:06:46
Postat av: Anna

Foki tar alltd bort alla negativa kommentarer ;P har sj märkt de så störande -_-

2010-01-18 @ 17:12:19
URL: http://anjossan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

jag tycker inte att foki gör ngt fel för hon förtjänar att vara känd, men verkligen så gör ni "kissie dessie o du" ngt fel, du tror bara att du kan bli en känd bloggare bara för all dina kända "bloggkompisar" gör det så du förtjänar det verkligen inte ävan fast alla bloggläsare läser din blogg. shame on you!

2010-01-18 @ 17:19:04
Postat av: Carin

Jag kan hålla med dig lite, men så har dem ju på sätt och vis kämpat för att hålla sig som en utav Sveriges största bloggare.

2010-01-18 @ 17:35:46
URL: http://http:/cremak.blogg.se
Postat av: Lisa

Det märks verkligen att du med är en fjortis. DU VERKAR FETT AVUNDSJUK PÅ DEM. Sorry to dissapoint you, du kommer inte få fler läsare med en sån attityd.. Kul liksom. Du sitter däruppe i norrland och är lat och gör ingenting. har hoppat av skolan. "OJ VILKET LIV"

2010-01-18 @ 19:14:40
Postat av: Lisa

Det märks verkligen att du med är en fjortis. DU VERKAR FETT AVUNDSJUK PÅ DEM. Sorry to dissapoint you, du kommer inte få fler läsare med en sån attityd.. Kul liksom. Du sitter däruppe i norrland och är lat och gör ingenting. har hoppat av skolan. "OJ VILKET LIV"

2010-01-18 @ 19:14:59
Postat av: Sandra

Aaaah. Du är äldre än vad jag är men du kan inte använda DE och DEM. Way to go!!!

2010-01-18 @ 19:50:41
Postat av: Amanda

vadå kolla hur hon klär sig? (foki) hon har en speciell stil, låt folk vara som dom vil1! kan du inte det behöver du ändå inte skriva sånt här ;O omg..

2010-01-18 @ 20:02:11
Postat av: Anonym

hahahaahahaha sitter o dör av garv, "Fokis.. 18 bast och kolla hur hon klär sig?" klockrent.

2010-01-18 @ 20:29:50
Postat av: Anonym

deras bloggar är tusen gånger bättre än din! eller vänta, din är ju inte ens bra :)

2010-01-18 @ 20:43:01
Postat av: Anonym

du har så rätt! Foki är omogen och Kenzas blogg är bara tråkig!

haha



btw. DU är jättefin! :D

2010-01-18 @ 20:52:40
URL: http:// ellenlinde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har nog en del rätt i allting men ändå inte. Det är så tröttsamt att folk inte ska kunna vara sig själva här i Sverige utan att någon kommenterar eller klagar eller något annat liknande.



Jag känner knappt Foki, jag har träffat henne en gång när jag var i Phi Phi Island. Jag har absolut ingenting emot henne och inte dig heller för att jag skriver det här.



Men personligen tycker jag att Foki har hittat sin egna stil, jag tycker att det är rätt så coolt att henne att hon vågar vara 18 bast och VÅGAR klä sig så som hon gör. Hon kör sitt egna race, hon vågar göra saker som andra 18åringar inte gör dvs att hon använder "kläder" som inte andra 18åringar använder vid den åldern.



Sålänge folk tycker att hon är söt osv, varför ska man då klaga på hur hon klär sig? Det är hennes kultur att vara som hon är och själv tycker jag att hon är rätt så cool ändå.



Ha det bra / Johanna

2010-01-18 @ 21:31:29
URL: http://johannadelgado.blogg.se/
Postat av: anna

foki får massa dåliga kommentarer men antingen så tar hon bort dom eller skriver om dom!!

2010-01-18 @ 23:52:07
URL: http://alltidana.blogg.se/
Postat av: Linda

Asså.. meningen med detta inlägget är..?

Vilket syfte har din blogg?

Kenza får iaf gå på galor, träffa kändisar osv, sånt vi alla drömmer om (jag gissar även du).

Och om nu Foki tar bort de dåliga kommentarerna, so what?! Hon tar säkert åt sig men finns ju ingen anledning att publicera dem.

BTW, sen när bestämmer du hur folk ska klä sig?

2010-01-19 @ 11:08:22
Postat av: Muuki

jag hålller fan med dig :D helt rätt skrivet ;P

2010-01-19 @ 15:46:13
URL: http://muuki.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH du är pinsam1 Fokis kille är 6 år äldre, so what? Kärlek har ingen ålder. Sen det med hennes klädstil..alla klär sig olika, spelar ingen roll hur gammal man är, man får klä sig hur man vill. Du låter bara avundsjuk. Hellre spela söt i bloggen, än en bitch. :)

2010-01-19 @ 16:56:28
Postat av: Emelie

Sedan kan det också vara så att dom är sådana? Eller att dom vet vilka påhopp dom kommer få osv? Men Foki tycker jag är nästan lika fejk som dom andra. Foki får nog sådana kommentarer, men att hon raderar dom. Inte vet jag , men texten är ganska sann :)

2010-01-19 @ 18:49:33
Postat av: Anonym

rätträtträtt!!

2010-01-19 @ 19:05:21
Postat av: Anonym

håller med

2010-01-19 @ 19:07:14
Postat av: amanda

Jag har ABSOLUT inget emot kenza, hon är vacker och kanske har en bra blogg. Men hon är jävligt falsk i verkligheten, Hon kollar snett på tjejer och snackar om de när de gått förbi ( JA va själv där så sluta säga att jag ljuger har ingen andledning till att ljuga, jag är ej avundsjuk :)

Ja det är sant hon stod och sa massa saker om de som gick förbi henne, många ja har träffat berättar också att hon är falsk. Nu när alla klagat på henne ändrar hon sig helt och låtsas spela den snällaste människan... kissie kanske är helt annorlunda i bloggen och fejk och falsk men inte i verkliga livet .. Men som sakt ja har inget emot dom alla bloggarna :) byyye

2010-03-11 @ 16:58:16
Postat av: Anonym

håller med dig om foki så j*vla mycekt!

och hon får visst dåliga komentarer, fast hon raderar dom direkt när hon ser dom (läst det på gossips.se tror jag)

2010-09-29 @ 20:47:24
Postat av: Anonym

Du, Kissie och Dessie skriver ju typ bara om när ni är ute och festar, och dricker. Foki skriver iallafall om någonting vettigt! Och något som är roligt att läsa om.. Och kolla först hur du själv ser ut innan du säger någonting om någon annan !!

2011-01-03 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0