hatar skidåkning

Idag har vi bara jobbat ca 4 timmar, sedan åkte vi skidor resten av dagen. Jag säger bara fy f*n vad läskigt! Började gråta för ballie lurade mig upp på en svart backe, sedan skrattade hon bara.. Tappade även räkningen efter 11 gånger jag ramlat och rullat runt i backen. Så nu har jag väldigt ont i kroppen pga det.. Men efter ett tag kom jag in i skidåkningen och blev riktigt duktig, men är så höjd rädd så att jag började skaka i benen. Nej inte kul..




Efter skidåkning är det alltid gott med en cola! :)



Här spenderar jag och ballie våra rökraster vi tar så att inte hennes pappa ser, då får ballie smisk!



Har ni tänkt på att jag nästan alltid har den där mössan på mig? hah



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör ni när ni jobbar där uppe? vad har ni för uppgifter liksom? :D

2010-01-17 @ 21:43:34
Postat av: *

Pulinki ski? / Dundret? eller?

2010-01-18 @ 03:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0