innebandy=boring

Menans jag satt och myste för mig själv och kollade på film, gick Alexandra och Malin och spelade innebandy med en massa norrlädska tjejer, i kanske 13-15 årsåldern haha, Själv orkade jag dock inte tycker det är riktigt tråkigt med bandy :p
Men så springer Alexandra in och skriker " Almaaaa det är en snygg killeee" Så jag hoppar upp hur sänger sminkar mig och sätter på mig smink, haha :p så gick jag in och kollade på menans de spelade bandy, killen såg helt okej ut, men han hade lite ackne, men han tränade i gymmet iaf ! :D haha

Tog iaf lite bilder på dem när dem sprang runt och spelade :)



Malin! :)



Alexandra sattsade ! :)



haha, en utslagen Alexandra :p



Jag under matchen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi, känner tjejerna och de är mellan 17-20 typ XD

2010-01-28 @ 17:06:13
Postat av: Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vart har du köpt koftan ?

Jättesöt ! :D

2010-01-29 @ 00:43:35
URL: http://liinababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0