fixad

Äntligen fick jag tid att sminka mig och platta håret idag innan "middagen"(vi orkade inte laga så det blev knäckebröd med skinka) . Får värsta kicken när jag fixar mig och så, känner mig varm i hela kroppen, okej det låter inte så bra, men herregud vad det känns bra att ta bilder, trotts att jag inte orkade sätta på löshår och ha värsta kläderna men endå !




Ballie sminkade också sig! :)



Nej brukar inte ha sådan push-up, BHn e för liten !



Oj vad vad spänd jag ser ut att vara hehe :p



En när bild på min sminkning. Har endast lite solpuder och mascara och lite rött läppstift, inte mkt så att det inte blir så starkt rött pga att det ska vara lite diskret. Och är inte svettig utan har tagit body lotion, därför blänker det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska följa din blogg =) du e så jävla snygg.. !!

2010-01-17 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0