akryl naglar

Jag gjorde akryl naglar ca 2 dagar innan nyårsafton. Trodde inte dem skulle hålla mycket längre en en vecka. Nu har det gått nästan 3 veckor och jag har alla i välbehåll. Börjar nästan bli irriterad. Dem här naglarna verkar nästan vara starkare en stålmannen. Jag har åkt skidor, burit mina resväskor, låst ut ballie utomhus mitt i natten så hon fick sova i garaget. Nej men antingen får jag ta bort dem eller så måste jag akut hutta någon nagel salong här i närheten. Lycka till säger jag bara!



Det här va den bästa bilden jag fick till, så där ser resten utav naglarna ut


Kommentarer
Postat av: linnea

varit i svanstein många gånger, själv bor jag i lule :)

2010-01-17 @ 22:06:33
Postat av: i

varför ta bort dom ? :p

2010-01-18 @ 13:12:53
URL: http://nattstad.se/isabellai
Postat av: mmatilda

jag bor i övertorneå, det finns en salong där dom säkert kan fixa naglarna, annars rekomenderar jag finland för där är det billigt och bra! ;) kram

2010-01-18 @ 16:11:08
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0