saknar..

har varit i norrland i 2 dagar nu och jag saknar stockholm så himla mycket. Det roliga vardagslivet, vakna upp välja kläder i en timme, dränka sig i smink, platta håret tills det går av.. ja det mesta. Brukar sminka mig bara för att känna mig lite finare, men det är itne ens någon idé. Ååh får ångest atacker, dem är lite upp och ner. Känner mig risig och ful kortfattat. Det jag saknar mest är dem spårade helger och fester jag haft med dessie och resten av mina vänner. Nej ush, nu ska jag försöka komma med bättre tankar...

miss this..




jag å dessie <3



rebecka å jag



moi!



fest



alla de roliga stunder vi haftt <3



dessie paulina och jag :) <3



paowiii och jag <3



snyggingar!



<3



jaag





Kommentarer
Postat av: Rebecka

bebis jag saknar dig. du får höra av dig när du är på g till stockholm.. <3 stort hjärta och kram till dig!

2010-01-16 @ 20:13:27
URL: http://rstahl.devote.se
Postat av: Roobinz - The Worlds Greatest

nu får du veta hur min vardag är:'( HEMSKT haha

Hör av dig om du vill ses!:D

2010-01-17 @ 02:09:05
URL: http://roobinz.blogg.se/
Postat av: Soma

vart kommer de där lårhöga skorna ifrn? skitsnygga! =)

2010-01-17 @ 15:15:27
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom där lårhöga stövlarna ? :) som du har på bilden med paulina. super snygga

2010-01-17 @ 15:49:48
Postat av: Anonym

fin abilder

2010-01-17 @ 17:04:11
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte fin!

2010-01-17 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0