Hallu

Hej alla söta bloggläsare, hoppas allt är bra med er, jag mår toppen faktiskt! Har precis ätit lite lunch/middag, som bestod at räkor och tomater, väldigt gott! hehe Iaf, det har gått exakt 2 veckor sedan jag och Alexandra kom hit. Jag vet inte ifall det har gått snabbt eler långsamt. Har tappat lite tidsrytmen här, eftersom solen aldrig går upp hära :p Men det rullar.. Imorgon ska vi upp och jobba igen, efter en hel vecka ledigt. Jag blev rktigt suger på att åka skidor, så jag hoppas vi hinner med det. Vet inte riktigt vad det här inlägget hade för syfte, men kände bara för att skriva av mig lite :p Och förhoppningsvis kommer jag åka hem i mars istället, alltså om en månad! Ska kanske jobba i stockholm istället :) Vilket nog blir skönare för mig, för då har jag nära till mina vänner och familj osv :) Men försöker ta varje dag för sej och tänka positivt, det är inte så mkt mer man kan göra så långt uppe jag är .. Men nu ska jag vara social mot tjejerna, känner att jag har varit ganska isolerad idag och bara suttit och kollat på film.. Aja

Skönt med ett lite mer personligt inlägg tycker jag iaf, vad tycker ni ? Vill ni heldre ha små inlägg lite då och då där jag bara tar ut mina aggresioner på alla norrländningar, eller tycker ni bättre om när jag öppnar mig på det här viset?






Har dock bara maskara på mig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska stanna de månaderna du ska, eftersom det kanske aldrig händer igen? Försök gör så allt blir roligt, hitta på konstiga roliga saker och se positivt! :) Är roligt att följa din blogg nu när du är i där uppe!

2010-01-28 @ 20:42:21
Postat av: Len

Tycker också att du ska härda ut, du kommer vara så stolt över dig själv sen, det är ansvarsfullt också. Gillar alla dina inlägg, kul när du skriver om dina vänner också.

2010-01-28 @ 21:24:04
Postat av: s

norrlänningar - inte norrländningar.

2010-01-28 @ 21:45:52
Postat av: Anonym

Lär dig att stava först så kan du fixa resten sen pucko...

2010-02-02 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0