Ute i norrland

Jag och Ballie följde med hennes pappa ut idag, eftersom vi och han hade lite ärenden att göra. Vi åkte till närmsta ica ca 8 km från där vi är. Eftersom comviq knappt funkar här i norrland så köppyte vi telia kort så vi kan ringa och smsa och ha lite kontakt med omvärden, väldigt skönt!

Fast sedan, när vi var på väg tillbaka från ica. Så ( konstigt nog) stod det några poliser på vägen och stoppade oss, eftersom Stefan ( Alexandras pappa ) körde för fort. Och även fast ni inte tror det är norrländska poliser strängarna är stockholmska, han fick åka därifrån med 2000 kr i böter, faaaail! Men han skrattade bara.. bra att man tänker positivt iaf! Men menans Stefan satt i bilen så tog vi massa kort med den andra polisen, som var väldigt trevlig och hette Micke! :)

Jag och Alex i bilen!


Jag utanför Ica i norrland! Var tvungen att ta en "typisk" turist bild !



Jag och Alexandra blev överlyckla över att hitta cooola!!!


:)

Alexandra och Polisbilen!

Jag , polisen och Alexandra


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha skön polis xD

2010-01-19 @ 23:20:00
URL: http://readyforme.blogg.se/
Postat av: jana

<3 pello

Har släktingar där ju:o heheh har varit där ett antal gånger också, riktigt fint ställe:D

2010-01-27 @ 23:19:38
URL: http://mondoblog.se/onlyjaanas
Postat av: Liss

Har också varit där väldigt många gånger. Har stuga i närheten.

2010-02-05 @ 12:52:37
URL: http://missliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0