hallu

Jag och Alexandra har precis tagit en låång dush, känner mej jätte fräsh nu ! Så nu ska vi bara ta det lugnt och ha mys kväll och kolla på hitta nemo!
Iallafall en liten tråkig sak som hände idag, och som jag fick reda på nyss. Jag och Alexandra orkade inte åka skidor så vi åkte hem, men Malin och Madde stannade och kom hem för ungefär en halv timme sen, och när jag såg henne så tyckte jag någonting var lite annörlunda en vanligt i Maddes ansikte, men jag stod i dushen så jag kunde inte riktigt se vad? Sen bärettade Madde att hon fått en lift rakt i ansiktet så hela hennes kind är helt uppsvullen ajjj stackaren :( Så nu tar vi det bara lite lugnt och har myspys !

Min och Ballies favvo scen: du får ingen mat, du får ingen mat, du får ingen mat för du ska baantaaa!


Kommentarer
Postat av: felicia

hitta nemo äger :D

2010-01-24 @ 17:24:42
URL: http://feliciarichardsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0