bytt rum!

Jag och Alexandra var inte helt nöjda med vårat rum, det va för litet och vi fick inte riktigt plats mde alla våra saker! Så vi fick byta rum med en kille som heter David som har ett mycket större rum. Jag och Alexandra höll på med att moblera om i mer en 2 timmar. Herregud vi blev helt slut efter. Men fint blev det och det känns jätte skönt med ett nytt och större rum!

Här är lite bilder på hur det blev och menans vi höll på.



Vi la alla våra jackor utanför menans vi höll på :) hehe



Jag menans jag sorterade :)



Det nya rummet innan det var färdigt :)



Alexandra fixade med sina kläder :)


RESULTATET!!!







Vi orkar inte ha någon garderob, så vi hänger upp kläderna i varsin klädstell ist :)



Herregud, mina tuttar hoppar nästan ut! ( har för liten bh på mig).. Men sängen iaf, vi har lagt ihop våra madrasser så blir det som en dubbel säng myyyyss



Så här ser rummet ut när man kommer in från dörren, fast handfatet vi har syns inte på bilden!!



Och såklart har vi en liten garderob med våra typiska tjej saker. Vänster sidan är min och den andra är Alexandras! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, vart är ni någonstanns? Eller du kanske har skrivit det i något annat inlägg haha! :)

2010-01-18 @ 15:18:55
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej, vart är ni någonstanns? Eller du kanske har skrivit det i något annat inlägg haha! :)

2010-01-18 @ 15:19:08
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/
Postat av: Anonym

heh det heter medans och inte menans

2010-01-18 @ 15:45:49
Postat av: Anonym

vart bor ni? asså i för hus/lägenhet?

2010-01-18 @ 16:27:55
Postat av: Anonym

vart bor ni? asså i för hus/lägenhet?

2010-01-18 @ 16:29:00
Postat av: Ida

Usch vilken skarrig lägenhet, skulle aldrig klara av att bo där.

2010-01-18 @ 20:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0