tjejkväll!

Igår hade jag, Alexandra och Malin en riktig tjej kväll, för en gångs skull ! Vi kollade på "Vingar av glas" där Alexander Skagsgård är med, ooomg jag är käär, han är så jävla snygg!! Nån som har hans facebook? :p
Iaf, så färgade Alexandra håret och vi målade naglarna och hade ansiksmask m.m mysigt. :)



Alex och Malin när hon färgar håret, :)



Vi köppte en massa nya hårprodukter, alla är inte med på bild!



Det blev riktigt snyggt med rött nagelack ! :) Fast måste sola eftersom man ser blekare ut i rött..



Jaag, ser ni mina blodröda naglar om ni tittar noga! hehe

Gurka, moroter med 3 olika dipper! :)

Bilde blev lite suddig, men kolla vad mysigt med ljus och allt!

omg, jag dör för Alexander Skarsgård!!



Kommentarer
Postat av: Le

Säg till Alexandra att även färga ögonbryn, annars ser det konstigt ut. Synd att hon färgade, hon passar bättre i ljusbrunt.

2010-01-28 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0