Tvättat!

Jag och Ballie, kände att vårat rum var riktigt snusk efter gårdagen, eftersom alla har gått ut och in i vårat rum hela tiden. Så vi har precis städat och bäddat rent och så :) Skönt, fast det var riktigt jobbigt det där med att sätta på tvätt maskinen, ingen av oss kan det så bra.. Jag har bara tvättat några gånger i mitt liv och Ballie har aldrig gjort det!! Och sen började Ballie bråka med mig för hon påstod att jag skulle krympa hennes kläder och missfärga dem!? Blev lite sur eftersom, jag har iaf gjort den förut och då tycker jag inte man ska yttra sig om jag gör fel eller rätt skulle säkert gå värre om hon va där själv..!? Men som tur var så fanns det en beskrivning på hur man skulle tävtta på bästa sätt, men så råkade vi lägga tvätten i fel maskin, så vi var tvugna att ta ut alla kläder och lägga i den andra. Ush vad krångligt att blev för en jäkla tvätt.. Men men, skönt att få fräsha kläder!



En del av våran tvätt.. :p



jag och tvätten, Jag och ballie fick hjälpas åt att bära !



Ballie fixade lakanet :)



Jag i ett rum med lakan i :)



Ser ut som en muslim när jag gjorde så där :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hållkäfften din blonda stekare.

Muslimer har självrespekt. Något du inte har.

2010-01-23 @ 19:13:09
Postat av: julia

haha grym blogg :)

2010-01-23 @ 19:33:57
Postat av: MALLAN

HON SA INTE PRECIS NÅGOT ELAKT OM MUSLIMER ?

2010-01-24 @ 01:01:36
URL: http://maallan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0