ush för lever

Vi har blivit ganska bortskämda med mat osv.. Eftersom vi slipper laga allt! Och vi har fått riktigt fin restaurang mat, varje dag sen vi kom hit! Men nu.. ska kocken laga ÄlgLever? Där går gränsen för "fin mat" lixom förstår att norrländningar gillar älg, ren osv.. men lever? en maträtt som är från magen uuush, ingen av oss tjejer kommer äta det iaf! Så vi lagar vofflor ist :) much better hehe.. Aldrig att jag stoppar i mig mat från magdelen blääää!!





Kolla, kan man ens äta det? fyyfann




jag spyyr


Kommentarer
Postat av: Anonym

NORRLÄNNIGAR GILLAR PRECIS SAMMA MAT SOM NI GÖR, DOM BOR FÖRFAN INTE PÅ NÅN ANNAN PLANET.. DOM HAR BARA LÄTTARE ATT FÅ TAG PÅ REN, ÄLG OCH DÄRFÖR ÄTS DE JUST DÄR. Jises, du är blåst.

2010-01-22 @ 00:05:59
Postat av: Anonym

en dum stockholmare som tror att norrlänningar är samer och jagar sin egen mat. vafan dom lever precis som ni, dom har precis samma kläder som ni, dom lever samma jävla liv. visste du att sverige har 25 landskap? elr existerar bara stockhom för dig..? hahah. norrlänningar och samer e två olika saker.. men som kommentaren innan.. du är blåst! och ett tips.. du vet att de finns silverschampo va?

2010-01-22 @ 09:26:25
Postat av: Anonym

Ren och Älg är faktiskt lite finare kött och ganska dyrt! Och de är inte bara vi norrlänningar som äter de! Vi äter precis samma sorts mat som ni 08:or gör!!!!!! Ni har såna jävla fördommar om oss här uppe så fy fan så förbannad jag blir! Vi går i samma kläder som er och samma märken! Vi har

2010-01-22 @ 09:27:23
Postat av: Anonym

jisses va äckligt :s

jag har gjort en "design" till dig ifall

du är intresserad, de är hel grattis.

såg på paows blogg att du

behövde hjälp med en (:

kontakta mig på [email protected]

så skickar ja den .



2010-01-28 @ 14:57:21
Postat av: Anonym

oj,massa stavfel..

2010-01-28 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0