Alla hjärtans dag hysteri

Ja.. imorgon är det alla hjärtans dag, har inget roligt minne från förra året, faktiskt tvärtom. För på alla hjärtans dag för ett år sedan, började jag bråka med min dåvarande bästavän Issa, och hon slog mig och allt! Ja.. Kan inte riktigt kalla det nu i efterhand för en bra vän, som slår sin egen kompis? Men whatever, falska människor finns överallt! Iaf har vi inte snackat sedan dess, så aja. Får se hur denna blir, får hitta någon snygg norrländning att mysa med hehe:p vem skulle det kunna vara.. Fan det känns riktigt torrt.. Det är nu man ska ha en pojkvän och mysa med ..menmen.. kan inte riktigt se mej som en flickväns typ aja. Nu ska jag börja sminka mig. Hörs!



aaw, en riktig kärleks låt, eller vad tycker ni. Själv tycker jag det är super fin text!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Norrlänningar*

FÖR I HVETE.

2010-02-13 @ 20:52:30
Postat av: Anonym

men seriöööst jag blir tokig på dig människa. norrland är lika stort som halva sverige, och de är väl fan klart att de finns större städer norrut. det är bara det att du har lyckats hamna i en håla. du kan ju fan inte trycka ner hela jävla norrland, du måste ju ha nå fel? jag vet inte vad jag ska ta mig till. och angående tunnelbanor, det finns inte de i göteborg t.ex heller, och de är väl en stor stad? eller kallar du det för by också bara för att de inte har en tunnelbana? och varför skulle alla vara skogsmullar? sen fattar jag inte vad du menar att de inte finns nå utbud av saker bara för att de är norrland? de finns mindre byar och städer söderut också som inte har nå bra utbud bland affärer, precis som här uppe. men sen finns de större städer som har precis samma utbud som i stockholm. jag fattar verkligen inte vad de är för fel på dig.. och jag fattar inte varför du säger att du åker till norrland? ska jag säga att jag åger till götaland bara för att jag åker söderut eller? jag får nå anfall på dig snart, du måste ju seriöst ha nån skruv lös? skaffa hjälp människa

2010-02-14 @ 00:50:38
Postat av: g

ALLTSÅ SNÄLLA. NORRLÄNNINGAR HETER DET :C

2010-02-14 @ 09:25:51
Postat av: Anonym

// Ingen norrlänning !;)

2010-02-14 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0