blablabla

Idag har det inte hänt särskilt mkt, vi jobbade en liten stund genom att plocka undan lite på hotellet, men annars har det varit ganska slappt.Men iaf igår färgade jag håret, (utväxten) det blev fin färg, men måste använda silvershampoo iaf. Även fast det inte är gult så vill jag ha det, sedan på kvällen hade jag och ballie ett litet bråk, om en mobiltelefon ganska lögligt, men det hör väll till när man bor tsm i en lång period, men annars har vi hållit oss väldigt sams under den här perioden i norrland :)
Iaf tog vi en massa bilder, trotts att jag såg ut som jag vet inte vad men det handlar om att bjuda på sej själv, right? :)


Jag, hehe hade precis tagit ut färgen.. Måste täcka för c*****



Jag, Madde, Malin och Ballie hehe sötnosar :)



Balliiieee



Madde, Malin och Ballie. :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Hejsan! =)

jag har veckans blogg hos mig.

du kanske är intresserad av att vara med?

det är ju alltid lika kul och fånga mer besökare =)

om du vill vara med gå då in på min blogg och anmäl dig! ha en bra dag, puss <3

2010-02-13 @ 15:58:21
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

BALLIE ÄR FINAST. love that girl

önskar man fick träffa henne på riktigt!

2010-02-13 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0