fick ta buss i kalix!

Ja som sagt, var ju i Kalix idag hos kiropraktikern, vilket gick helt ok! Efter det, skulle jag gå och möta Alexandra och hennes pappa som hade gått och fikat, men såklart gick jag ju fel. Men som tur va så åkte det en buss på vägen där det stod "Kalix Cnetrum" på så jag vinkade åt den att stanna så jag fick åka med den, hehe :p så typiskt mig. Men iaf, sen gick jag och Alexandra runt lite och kollade i affärer och vi shoppade lite små saker. Visar det i nästa inlägg. Aja puss puss



Bussen.. i ödemarken



Jag när vi fikade i Kalix!



Alexandra kollade på mjukisbrallor i Stadium, hon fick iaf med sej ett par! :)



Jag och Ballie utanfdör centrum :p hehe Råkade blunda på bilden, pga det va så ljust!




Kolla vad vacker utsikt från bilen!


Kommentarer
Postat av: Lilla tönten xD

Jag bor ju nära där ju! ;)

2010-02-10 @ 20:45:01
Postat av: tezzie

Asso vi här i kalix säger inte centrum precis hahah ;b

2010-02-11 @ 15:19:09
URL: http://tezzievennberg.blogg.se/
Postat av: sanna

Vi har inte Stadium, det är Team sportia!

2010-02-16 @ 14:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0