Ska till en kiropraktiker!

Godmorgon alla söta läsare!
Vaknade klockan 04:00 idag av mig själv och var super pigg. Så jag tog en dush och tog det lite lugnt. Men nu är jag iaf uppe och ska äta frukost snart. Sedan ska jag åka till Kalix runt 9 tiden, eftersom jag ska till en kiropraktiker, vilket är en speciell ryggdoktor. Eftersom jag har rygg problem.. Orkar dock inte beskriva vad jag har för fel, eftersom det är lite privat men aja.. Ska iaf bli skönt att få ordning på min rygg så gott som det går. Även fast det har inte blivit så mycket bättre under de här 3 åren, som jag har gått hos ungerfär 10 olika kiropraktiker! Aja bloggar mer sen puss puss..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Du har aldrig testat att gå till en sjukgymnast som kan ge dig några tips och råd på övningar som du kan göra för att t.ex. stärka ryggen osv? Vet inte alls vad du har för problem, men det är ett tips iaf! :)

Kram

2010-02-10 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0