skidor

hallå, igen :) har haft fullt upp igår, så därför kunde jag inte blogga.. menmen Tar inte bloggandet speciellt seriöst precis. Bloggar mest på mina lediga stunder, som är ganska ofta. Eftersom det inte finns så mycket att göra i norrland, men whatever hade inte dem förväntningarna heller! Men iaf åkte vi skidor igår, och jag hoppade i några backar, det var riktigt kul faktiskt. Men jag ramlade en massa gånger :(
Men det är ju inte så konstigt, har aldrig åkt skidor i hela mitt liv, och såg snö första gången när jag var 10 så det är förstårligt! ;)




Jag :)



Jag igen, med hela skid-outfiten :)



Balliee! :)

Dock har jag hjälm på mig, eftersom jag tar det säkra före det osäkra. Och plus att ramlar så mycket, vill inte få hjärnskakning precis, har redan haft det en gång i mitt liv.. hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför såg du snö för första gången när du var tio? :O det nöar ju minst en gångg per säsong i stockholm ju! :D

2010-02-13 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0