turiskt i kista

Kommer ihåg för inte så mycket innan jag åkte hit till norrland, så hade jag tappat ett flertal mobiler på olika sätt, ja, är ganska klantig när jag dricker alkohol så brukar tappa massa saker.
Men iaf tbx till saken, så ville jag köpa en mobil för att kunna nå mina vänner, bara en skit mobil jag kunde ha ett tag, men eftersom allt var stängt så åkte jag och Paulina till Kista Galleria som är öppet till klockan 9. haha minns att vi gick där som tokar och letade efter någon mer en (oss) som var blonda men vi hittade ingen, kände mej som ha landat mitt i afghanistan hehe.. Såklart tog vi lite turist bilder ! :) hihi

Kolla, är det enda blonda huvet! :D OBS Föresten hoppas jag ingen tar illa upp menar inget rasisiskt



Jag som turiskt i kista C :)


Kommentarer
Postat av: therése

Hehe menar du inte turist? :))

2010-02-10 @ 10:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0